Ads 468x60px

luni, 5 august 2013

Sandwich nemuritor





Sandwich-ul Mc Donald’s – nemuritor !

Sursa : http://www.flickr.com/photos/sallydavies/    

Fotografa Sally Davies si-a propus sa faca un experiment cu un sandwich cumparat de la McDonald’s sa vada cat de “nemuritor” este. Dupa ce l-a cumparat l-a pus pe o farfurie si a asteptat sa vada cand va intra in descompunere,  fotografiindu-l in fiecare zi. Dupa 3 ani si ceva inca asteapta.

Iata ce spune :
“Pe data de 10 aprilie 2010 am cumparat de la cel mai apropiat restaurant fast-food, o portie de Happy Meal (sandwich) cu cartofi prajiti.  Am initiat proiectul meu fotografic in prima zi si inca mai fac poze aceleiasi portii de mancare. L-am adus (sandwich) acasa  in apartamentul meu din New York. La inceput apartamentul se umpluse de mirosul mancarii dar dupa nici 24 de ore acesta a disparut. Am 2 caini, carora am incercat, in mai multe zile  sa le ofer de mancare dar nu au fost interesati. L-am pus pe un raft in sufragerie sub un pahar. Nu l-am pus niciodata in frigider (congelator). A stat in apartament din prima zi in diverse conditii de temperature: de la foarte cald la foarte frig si umed. Nu a intrat deloc in descompunere sau sa-l prinda mucegaiul. Mancarea aceasta s-a transformat intr-un material foarte dur, asemanator plasticului.  Ca sa fiu onesta fata de restaurantul Mc Donald’s, de unde am cumparat produsul, eu cred ca in aceeasi situatie , sunt produsele tuturor fast-food-urilor. Singurul motiv pentru care am cumparat de la Mc Donald’s a fost pentru ca era cel mai aproape fast-food de casa mea.
Pe 10 aprilie 2013 aniversam 3 ani a Proiectului “Happy Meal” 


 

 
 


  
            Traducerea,
                                      administrator blog
               
  

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu