Ads 468x60px

luni, 25 februarie 2013

Marturii autism, Giulia 10 ani





Articol preluat de pe site-ul

http://www.emergenzautismo.org/content/view/739/35/

 

        Marturii,  Giulia – 10 ani.             

          Fiica mea s-a nascut in primele zile al noului secol,  in 2000. M a gandeam ca acest lucru este de bun augur. In schimb,  viata sa a fost dificila inca de la nastere. Dupa aproape 20 de ore de suferinta, medicii s-au hotarat in sfarsit sa-mi faca cezariana. S-a nascut Giulia.

 Pana la 6 luni era o fetita dulce, senina, linistita si dormea bine noaptea. Dupa ce a facut a doua serie de vaccinuri, inceput sa planga neintrerupt, sa fie agitata, nemaidormind de loc noaptea. A facut chiar si o infectie urinara in acele zile. I-am cerut si parerea pediatrei spunandu-i ca in opinia mea  vaccinurile sunt cele ce i-au facut rau dar ea, foarte sigura, m-a intrerupt imediat afirmand ca ma inselam, asa ca eu n-am mai replicat in fata ei, caci era atat de convinsa. Pe atunci  nu stiam mai nimic despre acest subiect.

Cand am fost din nou sa i se faca vaccinurile, Giulia s-a simtit iarasi rau, si i-a reaparut si infectia urinara, care i-a afectat si un rinichi timp de 3 ani, asa incat a trebuit sa o tin sub antibiotice tot acest timp.  Am trecut prin momente foarte dificile si sufeream vazand-o in aceste conditii. In acest timp a inceput sa manifeste simptomele de autism : daca cineva o chema, ea nu raspundea, intorcea obiectele pe toate fetele, mergea pe varfuri, fixa un punct in gol. Ma simteam neputincioasa si incepusem sa-mi pierd speranta ca fetita mea va mai putea vorbi si comporta ca un copil normal.  Apoi, din fericire, datorita unei prietene am aflat despre tratamentele cu biomedicul ( DAN!) si despre acest site.

Giulia avea 5 ani si 7 luni, era practic o fetita ce nu vorbea si cu slabe capacitati cognitive. Am dus-o la biomedic si am inceput cu dieta, (fara gluten, cazeina, soia, etc)       si cu terapia biomedica. Am observat diferente importante de cand am inceput sa-i facem chelarea : a manifestat mari regresii, nervozism, dar a inceput sa spuna primele cuvinte, si incepuse sa se amelioreze si sub aspect cognitiv. Incepuse sa spuna cateva cuvinte si putea sa spuna si : “Noapte buna mama !" sau "Noapte buna tata!”   Dupa cateva luni i-am intrerupt chelarea intrucat amalizele erau bune si am inceput sa-i dam OSR.( este un nou antioxidant)  Si pe langa alte suplimente alimentare a inceput sa faca si terapia cranio-sacrale si logopedia.   

Din aceasta vara Giulia formuleaza propozitii ca : “mama, vreau sa manac” sau “ vreau sa ma-mi pun pijamaua”. Reuseste sa cante cateva cantecele pentru copii, repetand corect refrenul. Chiar daca mai are inca anumite stereotipuri, la nivel cognitiv s-a ameliorat foarte mult, la fel si la nivel manual.                               

        Acum, nu numai ca reuseste sa scrie, dar acum cateva zile  a desenat si primul sau desen, iata-l aici.


    

L-am anexat, ca sa puteti vedea progresesle unei fetite care       inainte nu era nici macar capabila macar sa tina creionul  in mana. Bine-nteles, fiica mea mai are inca cale lunga  de facut ca sa poate ajunge din urma copiii de varsta ei, dar eu sunt increzatoare pentru ca imbunatatirile SUNT.

Vreau sa va multumesc tuturor celor de la acest site, in mod special administratorilor. Fara voi  fiica mea nu ar fi putut sa-mi faca toate aceste mici – mari cadouri.     

             Tania , mama Giuliei

      Traducere de : Mihaela Fidiuc

 

 

                                                               

.
.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu